Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 8, 2008

Kesah Weekend 1st week puasa....

Biasa la.... asalkan weekend je... keje aku tidooooo jer.... hehhehehhe.... ari sabtu xde mende sgt.... ari ahad tu, syg aku pun cuti, kami bangun tido kul 12 tghari!!! wahhh...hebat... sib baik x makruh sbb tido lama... hehehehheh.... aku bangun je, syg aku pun bangun... aku mandi pastu tgk tv... tau2 kul 3 camtu, kami dua2 terlena lg dpn tv... hahahahhahah..... ngan kucing2 aku skali tido... si abu tido kat kaki aku, si pok pok tido kat kaki syg aku....huhuhuhu... kul 5.30 aku terjaga... terus aku g mandi siap2 kejut asben aku ajak pegi pasar ramadan.... beli jerr... hehehhe... lepas beli tu terus balik umah, bancuh air terus berbuka.... relax2 jap, pastu syg aku kasik cadangan kemas umah!! aku ok jer... actually, dr bangun tido tghari tu aku dah ajak dia kemas umah, tp dia kata nanti dahaga... dah berbuka ni syok la skett ngemas... so, kami pun mula la ngemas... aku biar syg aku mula dulu... aku jadi mandor je.. ckp yg tu aleh sini, yg ni aleh sana... hehehhe... sambil2 tu aku kemas dlm bilik baju... hmmm... byk tul baju... yg dah berbasuh x berlipat lg... yg dah basuh x kering lg.... hmmm... dlm bilik saja pun dekat2 sejam aku ngemas.. abih dlm bilik baju, aku ngemas bilik tido aku pulak.. abih tu ngemas kat dapor pulak... abih semua keje ngemas aku tu, aku tgk jam dah kul 1 pagi.... aku terus mandi.. x leh la tido kalau x mandi.. melekit2 badan... peluh... kul 1.30 pagi aku dah baring2 atas katil... syg aku dok layan PS2 lg.... tu le aktiviti wajib dia sblm tido... kul 2 camtu aku sedar syg aku baring tepi aku, time tu ujan lebat..... sejuuukkkk gilerrr... aku rasa syg aku tarik tangan aku peluk dia... hmmm.... sedappnye tidoooo..... bila bangun je pagi ni utk sahur, aku rasa mcm best nye umah aku.... dah berubah wajah... aku ni jenis dua tiga bulan sekali mesti alih2 perabot dlm umah.. x leh tgk kalau dok macam tuuuuu aje lama2...boringgg.... bila dah aleh ni, rasa nak balik umahhh ja.... huhuhuhuhu


Apa Kata Hati?~ tidooooo je keje akuuuu.....

No comments: