Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 4, 2008

Hmmmm.... Macam-macam...

Ari nih, i mean dlm minggu ni la... aku teramat la sibuknye... keje aku banyak macam ikan2 di pasar borong tuh.... aduh!!! letih sungguh memikirkan keje2 aku yg byk tuh... apatah lagi nak membuatnye... yesterday, aku ader la nyembang2 ngan seorang sahabat lama, dia kata "ala... org keje kerajaan nih, ckp je keje byk.. tp sbnrnya xde pun... balik2 dok kilik katalog.. tu ke namanya byk keje?"... dan jawapan aku kat dia agak panjang.... tapi aku singkatkan aje la ekk.. aku kata kat dia, memang keje kerajaan nih kebanyakkan nye camtu.. aku ngaku realiti kat kebanyakkan pejabat kerajaan camtu... tapi, bidang keje aku ni lain... tambah2 pulak bahagian aku ni lain... Bahagian Pengajian Siswazah & Penyelidikan.... sib baik la bahagian Pengajian Siswazah tu ada clerk yg uruskan aku cuma tumpukan bahagian Penyelidikan.. tapi dah nama pun Penyelidikan, byknye keje.... yg paling aku tension bab KPI nih.... pada asalnya dalam mesyuarat orang2 atasan ni kata nak mintak pensyarah2 bekalkan maklumat ikut format yang sepatutnya so nanti aku senang la nak buat report lengkap... tau2 yang depa bagi cuma bahan buktinya sahaja... so, aku pulak yang kene buat ikut format dan nak transform ke dlm report... kan dah jd byk nye keje aku!!! dorang ni semua asyik nak pk senang depa ja.. aku ni?? ada ke org pk cane susahnye aku nak buat benda2 ni semua?? ada ke?? yang dorang tau, kasik dateline nak semua benda ni siap before 12 September 2008....!!!! giler ke hape??? dah la nak kene buat utk tahun 2006 dan 2007.... aku sgt2 geram x terkata.. yg aku boleh buat hanyalah luahkan di sini.... tp dlm aku dok kelam kabut buat yg tu, ada lg yg lain dok mai soh aku buat tu buat nih.... bab2 nak call follow up something pun aku jugak yg kene... org2 lain yg kat luar sana tu xleh tlg call ke??? setakat nak follow up je?? tu pun aku nak kene buat?? dah tau kasik dateline singkat tu, kalau pun x tolong aku siapkan report ni pun, at least tolong la jgn kasik keje2 lain yg remeh temeh tu kat aku....... keje yg org lain leh buat.... report ni memang la aku je yg kene buat sbb aku je yg tau nak buat benda nih.... ntah la... aku x tau nak kata apa lg dah...


Apa Kata Hati?~ xde hati dan perasaan ke dorang nih??? frust aku!!!

No comments: