Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 15, 2008

Balik kampung potong tebu!!!


Tgk la aksi syg aku bertungkus lumus potong tebu dan bersihkan tebu sampai tertido keletihan.... semua gara2 pokok tebu yg dia tanam kat umah mak aku tu dah besar dan teringin nak minum jus tebu utk berbuka hari tu... aku tukang nyibuk jerr... syg aku dok bersihkan tebu2 tu aku pulak dok snap gambar2 dia je... hehehhehe.... tp yg malangnyer, bila dah siap tuh, abg ipar ku ngan mak aku bawak la tebu2 tu ke kedai untuk dimesin, tau2 mesin tebu tu rosak la pulak... aleh2 mak aku tinggalkan aje tebu tu kat situ, esoknye tu nak amik dan beli je tebu kat kedai tu jer... huhuhuhuhu.... xpe.. asalkan boleh minum air tebu udah lerrr....
Apa Kata Hati?~ sedapppp....

No comments: