Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 30, 2008

Menangis sebab??

Satu hari tu, aku pernah menangis dpn syg aku sbb aku cuba sehelai seluar x muat... masuk kete terus aku nangis... aku ckp aku benci ngan badan aku camni... aku x suka... tp syg aku dgn tenang nya dia katakan kat aku yg dia x benci pun... dia syg lg ada... nape nak marah? nape nak benci? sape pencipta badan aku mcm ni? Tuhan kan? abih tu aku benci badan aku camni maknanya aku bencikan Tuhan... nak ke??? terus aku terdiam... bukan aku benci Tuhan dan ciptaanNya.. cuma aku x suka badan aku camni... dulu, aku x perlu tgk saiz pun semua baju leh masuk...leh muat, tp skg ni, kene tgk tempat jugak nak beli baju... baru ada yg padan... lama jugak la aku dok layan perasaan aku yg bercampur baur tu... pastu dah agak lega, baru syg aku sambung, katanya, dia yg nak badan aku mcm ni, cuma kalau boleh dia kata leperkan perut balik je... kasik ilang itu spare tyre.... hehheheh.. tu je, sbbnye, kalau aku kurus dia kata muka aku x cantik lg... x nampak comel... then, ape lg aku nak? dah suami aku sygkan aku mcm ni, bakpe aku nak kuruskan badan aku kalau suami aku x suka kan?? so, moral of the story, bersyukurlah dgn apa yg ada dan be yourself...

No comments: