Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 15, 2008

HANDPHONE ILANG!!!

handphone hubby aku ilang!!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeee.... geramnye aku.... hubby aku ni, aku x tau la... kelam kabut je perangai dia.... hp jatuh kat ne pun dia x tau dan x sedarrr.... sepantas kilat aku call kat celcom soh sekat nombor tu then sat lg aku nak p celcom dptkan sim card baru.... hampeh kalapa sawittttt tulllll...... aku geram... tp nak marah pun x leh... bukan nye di bawah kuasa dan kawalan kite benda2 camni kan... dah nak jadi..... hmmm... x pasai2 kene beli hp baru... aaahhhhh... x kira, aku beli hp baru, aku guna yg baru la.. .kasik je hubby aku guna hp aku yg lama ni kan.... hehhehehhehe.... hep hep horeeeyyyyyy......

No comments: