Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 23, 2008

Kehilangan..

Pagi tadi, aku dah hantar Zeni ke Jeti, dia nak balik ke Kedah.. Tiba-tiba aku rasa sedih sgt dan rasa kehilangan sbb dia xkan dtg dok ngan aku lg dah... Dia dpt masuk tentera.. 6 Ogos ni dia akan bertolak ke Ipoh.. Semlm lepas keje, aku p amik dia kat kedai pastu aku bawak dia p Sunshine.. Aku beli kelengkapan dia nak p sana.. Seluar slack 2 helai, track bottom 2 helai, t-shirt berkolar putih 2 helai, kasut sukan bla bla bla semua2 RM300++ gak la... xpe la... nak habiskan utk sape lg kan?? anak xde, anak saudara pun ok la... Tp tu la... sepanjang dia dok umah aku ni, aku ngan syg aku rasa best sgt.. rasa terhibur sbb ada jugak org yg boleh kami sembang2 dan usik2... nanti aku balik keje, aku akan lebih terasa kehilangan tu... aduhhh... nape la aku rasa camni???... ish..

No comments: