Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 9, 2008

Keceriaan Pagi...

Wahhhh..... pagi ni aku dah kembali ceria..... i'm back to normal.... dah xde marah2 lg dah.... kemuncak marah aku semlm diakhiri dgn gugurnya air mata maka abih je nangis tu aku dah lega.... hilang la marah aku tu.... gitu la aku... dan terima kasih juga buat En. Jiwatenang kerana menegur keadaan diri aku semlm.... thanks a lot.... hopefully, dgn terbitnya mentari ari ni akan memberi keceriaan kpd diriku hingga mentari terbenam.... dan kalau boleh nak ceria2 je slalu... tu la rahsia awet muda......

2 comments:

ceklala said...

ok dh yerk! alhamdulillahh.. blh la aku sakat2 hg! hehe.. kalo idak tgk status YM hg pon aku dh kecut perut! huhuhu!!

Ju-Dzahir_Amanda said...

aku dah nangis pastu aku balik umah tido pastu syg aku pujuk2, reda la marah tu skettt.... huhuhuhuhu