Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 8, 2008

Kesibukkan yang melanda....

a'aa... betul.... sibukkkkk sgttttt.... nak bercerita tentang cinta (erkkk... ada kaitan ke??).. nak bercerita tentang apa terjadi dua tiga ari lepas pun x sempat... ni pun saja2 la nak menyibukkan diri nak menulis skett dlm ni sementara nak prepare utk press conference sat g neh... aduhhhh... bz nye aku... tu pun ada jugak org kata aku xde keje kat dlm bilik aku neh!!!!! ni bukan buta mata, tp org yg buta hati.... limau purut tiga serangkai, buta perut xdak akai..... wahhh!! tetiba je pepagi ni aku dlm mood marah... ye la.. pepagi lg dah bertanya hal2 yg membangkitkan kemarahan aku... tp xde la soal personal... semua hal2 keje.... hmmm... tension nye keje aku skg ni... tp biasa la... dah keje kan... tanggungjawab is tanggungjawab.. nak tak nak kene buat jugak.. kalau idak nanti makan gaji buta la jawabnye... huuhuhuhuhuhuhuuuu.....

nanti aku update lg yekkk....

No comments: