Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 21, 2008

AL-FATIHAH

18 Julai 2008 - aku dikejutkan dengan pemergian dua org kenalan iaitu sorang tu Kak Ton Aero dan sorang lagi Pakcik Hashim Misai... aku amat terkejut... tapi itu la tanda2 bahawa apabila hari berganti hari, hayat kita semakin berganjak untuk ke garisan penamat yang kita sendiri x tahu di mana kah garisan itu.. perlu lagi ke kita hidup menongkah langit dengan alasan enjoy x abih lagi?? perlu ke?? Tetiba aku terpk, sudah cukupkah bekalan aku untuk ke 'sana'?... takut.... aku takut.... aku masih belum bersedia.... tapi, maut dtg menjemput x kira masa dan ketika... Ya Allah, Kau bukakanlah hatiku untuk terus menghambakan diri kepadaMu Ya Allah...

No comments: