Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 9, 2009

Sentap Mak Hayam!!!!


Korang tgk sendiri aku nye kad staf... muka aku dan no staf terpaksa aku sorokkan hokey... kad tu sepatutnya kaler putih.. tp disebabkan sebelum ni kad ni x digunakan sgt makanya aku letak dlm kete je... maka jadi le kaler kuning gitu... dan skg ni kad ni dah berfungsi merakam waktu masuk dan kluar keje, baru la nak guna...

Kesah yg aku nak story ni mcm ni....

bla bla bla bla...

Org itu: Awat yg kad ni kaler mcm ni?

Aku: ha kan.. x lawa kan... sbb kad ni dok kena panas selama nih dlm kete.. (ckp aku nih merujuk pada warna kad tu yg dah bertukar jd kaler perang..)

Org itu: hmmmm... dah owg x lawa gambar pun jadi x lawa jugak la.. abih tu kita nak salahkan cina amik gambaq tu ka nak salahkan diri sendiri? dah kita x lawa kan, jadi la gambaq tu x lawa jugak....

Aku: ha la.... [ sentap mak hayam ni... tp aku bley senyum lg la..]

kalau korang la kat tmpt aku time tu, apa reaksi korang?? mak hayam nih dok rasa mcm nak kata "u're fired!! get lost"...

Apa Kata Hati?~ kompius ngan org itu... apa masalah dia?? aku tau la aku lg vogue dan malatop dr dia... hahahhahahahha.... kalau nak melaser aku pun pada2 la.... di hari berbahagia aku dia dok wat camtu... adoiiii la... nape la ada org mcm ni???

8 comments:

Pujangga Asmara said...

Selamba Makcik Sebelah Umah Dia Je Kata Orang Tak Lawa.. Dia Lawa Sangat Ke Nak Ngutuk Orang Pulak.. Hadoihh.. Ni La Manusia.. Cakap Lepas Je. Takdak Pikir Perasaan Orang Lain..

Jangan Risau Kak, Akak Tetap Cun(Nak Upah, Kek Ekk)>>Hehehe.. Kad Memang Macam Gitu.. Kad PA Pun Sama.. Hahaha.. Agaknya Kalau Jumpa Mak Hayam Ni Mau Dia Kata PA Tak Hensem Pulak.. Ekekeke..

Ju-Dzahir_Amanda said...

tu la kan... sesedap rasa mulut dia je nak kutuk2 owg...

tp apa2 pun akak tetap CUN kan... nanti akak kurier kek satu hokey... huhuhuhuhuhu...

Jumie Samsudin said...

Mak cik itu memang suka memberi komen pedas. Tetapi yang peliknya hanya aku dan Kak Zura yang terkena dalam ofis ni. Orang lain tak kena. SIOT Jer...

Ju-Dzahir_Amanda said...

jumie, agaknya la kan, kita dua ni je yg dia nampak pesaing tehebat dia... hahhahahahhaha.... tp dah sah2 la hg no 1 aku no 2 kan.... dia xdak anak tangga pun... hahahhahahahah

CS @ Mama AA's said...

hehe ade jugak org gitu ek?

Ju-Dzahir_Amanda said...

syareena: ada..... tp sekurang2nya dia luahkan perasaan x puas hati dia tu dpn muka sy sendiri kan... ok la jugak tu.. tp sy tertanya2 la, kalau kat blkg sy cane la dia dok kata kan??? anyway, sy tetap chantekkk... hahhahahahhahahah.... x kisah owg nak kata apa kan... syukur alhamdulillah...

julie@julianamnoor said...

o...staf usmkah anda..hehe..

Ju-Dzahir_Amanda said...

juliana: ya la... usmku syg... heheheheheh