Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 3, 2009

Pembedahan Plastik Muka Aku...!!!

Aku telah terjebak dlm satu website ni dimana aku buleh wat pembedahan plastik kat muka aku ikut muka celebriti terkenal yg aku suka... dan dibawah ni hasil2nyer...
Ni muka aku campur muka Aiswarya Rai & Jennifer Lopez...

Ni muka aku campur muka Kristen Kreuk (heroin Smallville) + Jessica Alba

Ni pulak muka aku campur ngan muka Shu Qi
Ni muka aku campur ngan muka Eva La Rue (pelakon dlm CSI Miami)
Ni muka aku campur ngan muka Britney Spears


DAN...

Yang ni transformasi muka aku yg paling membuatkan mata aku sejukkkkk ja memandang... Muka aku + muka Fergie.... malatoppp gitew... (tp yg ni versi campuran, fergie pakai tudung tp tindik kat kening... hahahahhahahah)


Kalau korang rasa nak wat jugak cam aku wat ni, gi la kat laman sesawang nih k.... selamat mentransform kan muka anda... http://www.morphthing.com

Apa Kata Hati?~ aku suka... aku cantik.... tp aku lg suka muka aku yg original.... cantikkkkk original..... huhuhuhuhuhu

3 comments:

ceklala said...

Wahhh... menarik.. tertarikkk
nak wat gak lahh!!
Aku kan ske gedikss gituuu!!
hahahhaha

kuIna said...

nak nynyi mcm ceklala gak..
mesti semua diva tu cemburu kan..

Jumie Samsudin said...

hehehe,,,


MALATOP


i sukerrr semuaaaaaaaaaaaaaa