Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 3, 2009

Selamat Ulang Tahun Sayang....


Tepat kul 12 tgh malam semlm genap la umo syg aku 32 tahun... hehehehhe... dia susah hati bila aku sebut 32 tahun.... dia kata dia dah tua... hahahha... (sedar pun...) tp idok le tua mana pun kan.... cuma dah matang jer....

Alkisahnyer, semlm lepas keje, syg aku ajak g makan.. lepas makan aku tanya la dia, dia nak pegi mana.. pastu dia kata nak pegi ke pondok nak lepak2 ngan member2 dia.. aku ok jer... pastu lepas je abih cite Matahari, aku terus sms kat dia tanya dia dah nak balik ke blum? dia kata blum.. aku terus mintak izin nak kluar ke tesco.. beli barang skett... dia ok jer...

Aku pun terus berdesup ke King's Bakery kat Tesco Xtra beli kek pastu terus ke satu outlet kat situ beli adiah utk dia... ape adiah tu??? rahsia..... pastu aku pun terus balik dgn perasaan berbunga2 nak wat surprise... sekali!!!!!!!! bila aku smpi kat lif, tgk2 syg aku pun tgh tunggu lif.... alahaiiiii..... kantoiiii.... terus dia gelakkan aku.. dia kata nak wat surpise ye.... tp aku yg disurprisedkan.... tp aku terus letak dlm fridge dan sorok adiah tu.. x kasi tengok.. tunggu kul 12 gak.. dia pun ikut je la...

Aku terbeleter jap, aku kata kat dia, hari yg aku harap dia balik awai, dia balik lmbat... bila aku harap dia balik lmbat, dia balik awai pulak.... syg aku gelak je... dia kata, patut la masa dia ckp nak g melepak td, aku relax ja... kalau slalunye, aku akan tarik muka.... rupanya nak wat surprise.... hehehhehe... tp apa2pun, yg pasti, syg aku sgt terharu dgn usaha aku... aku suka..... aku snap beberapa gambar, dan yg boleh share yg tu je la.. yg lain2 xboleh... hanya utk tatapan sendirian berhad aje....

HAPPY BIRTHDAY SAYANG.. SEMOGA DGN BERTAMBAHNYA UMO SETAHUN LG, BERTAMBAHLAH JUGAK REZEKI, DIPANJANGKAN UMO, SEJAHTERA HIDUP DAN BAHAGIA SELALU... LUV U SO MUCH....


Apa Kata Hati?~ NEXT WEEK ANNIVERSARY PULAK... yehaaa....

6 comments:

ceklala said...

huuuhu... very the shekci lohhh!!

Ju-Dzahir_Amanda said...

memang tema seksi la semlm... nak wat cane... hehehheheheheh

kuIna said...

fuyooo kek cokelat... xleh jadi kena g cari nie..

mombloggersplanet.com said...

Hi all moms/women, you're invited to list your blog for free at http://www.mombloggersplanet.com/blogdirectory.. just link us back!

Ju-Dzahir_Amanda said...

Kuina: kek ni bukan kek cekelat biasa tau.. tapi kek cekelat banana... sedapppp sgt..... pegi carik cepattt... baru leh merasa kelazatannya... hehhehehhe

Pujangga Asmara said...

Wahahaha Kak Jue.. Seksi Giler Yang Potong Kek Tu..