Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 27, 2009

Sambil Nyelam Minum Air...

Dlm tgh kesibukkan nak ngabihkan keje utk hari nih, dan dgn masa yg tinggal cuma 15 minit lg nak balik, aku nak gak tulis kesah nih.. rasa x pueh hati pulak kalau aku x menggosip benda kenyataan nih... huhuhuhuhu... (ampun syg... nak menambah dosa skett nih..)

Sape tgk konsert jom heboh kat pangkalan TLDM semlm?? x kisah la tgk live kat sana ke, tgk dlm tv ker.. janji tgk... yg aku x pueh hati tuh, psl 3 CT tu.... masa memula nyanyi lagu tema SPA Q tu lagi dah aku rasa sakit sgt telinga aku nih... baik la Dato' CT sorang ja nyanyi lagu tu sudah la... ni ditambah ngan dua lg CT tu menjadikan lagu tu cacat... kat CT saida tu ok lagi la.. tp mai kat CT saerah tu - HANCUSSS... dgn x ingat lirik dgn tergagap2.. xkan x wat homework kot sblm konsert??

Pastu dorang nyanyi berdua pulak... si CT Saida ngan CT Saerah.. lagu Buaya Darat tu... adoooiiii.... budak2 dlm Idola Kecil nyanyi lagi best la... lg power suara.... len kali, kalau dah rasa suara tu x best, xdak bakat nyanyi, xyah la nyanyi... nyanyi kat karaoke dah la... ni ada hati gak nak enterprem ngan CT Nurhaliza tuh.... adoiiii... jauh panggang dari api lorr...

Artis2 lain memang best la... tambah2 Jinbara... Tiar nye suara best giloss...

Apa Kata Hati?~ huh... macam macam laaa nak tumpang glemer...

No comments: