Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 24, 2008

Toilet..

Meh sini aku nak cite psl toilet skett... huhuhuhu... aku nih, bab2 nak masuk toilet awam nih agak cerewet skett... walau mcm mana aku dok tahan nak membuang pun kalau tandas tu x chantek/ x bersih aku xkan masuk... sanggup aku tahan smpi kluar peluh jantan betina semua la...
Kalau bersih cenggini baru best skett kan... alkisahnyer, ada satu pagi tuh, aku hantar syg aku g keje, tp masa on the way tuh perut aku dah meragam sgt2... bukan kata peluh jantan ke betina ke yg kluar, smpikan peluh x tau jantina pun dah kluar... lepas syg aku turun je dr kete, terus aku memecut parking dpn pintu toilet stesen minyak shell kat jelutong tuh.. time tuh baru je lagi stesen tu beroperasi... dah tentu la masih bersih lg kan...

Masuk jer, aku intai2 tgk2 memang bersih dan teruslah aku menunaikan hajat... tetiba aku kehairanan kenapa aku nampak toilet bowl kat cermin kat dinding tuh kosong?? sepatutnye aku mesti lah nampak diri aku sendiri kan?? aku sentuh2 la skett cermin tuh, rupa2nya, ada dah tangan yg gatal p koyak tinted kat cermin tuh... maknanya, memang sah2 nampak owg sebelah la kalau ada dan kalau ada org masuk time tu dah sah2 nampak aku dlm toilet tuh.... memang mcm menunaikan hajat kat tempat terbuka je.. sib baik la dinding tu dia buat dari batu bata.. kalau buat dr cermin kaca tu jugak, makanya, aku menunaikan hajat dlm 'akuarium' la pagi tuh.... huhuhuhu...

Otomatik aku terbantut terus hajat diperut.. tp dah terlaksana jugak la... huhuhu.. cumanya, aku sgt2 geram ngan keadaan itu.. apa la salah tinted tu yg p koyak tu nape kan?? nape la gatal sgt tangan tu kan?? sib baik la time tu baru pukul 4.30 pagi...so, xde la org nak menunaikan hajat sgt... kalau idak, mau biru muka aku tahan malu.... start hari tuh, aku x masuk dah toilet tuh.. dan pagi td, waktu syg aku g keje, dia pulak x tahan nak membuang, dia g toilet aku intai la... bukan aku intai syg aku, tp aku intai toilet pompuan... sib baik dorang dah tukar dah cermin tu kepada plywood.... ape le kekdahnye letak dinding pemisah yg dibuat dr cermin dan di tinted kat toilet awam kan?? kalau toilet kat umah sendiri tu xpe arr....

Apa Kata Hati?~ aku benci vandalisme........!! nyusahkan org ramai...

1 comment:

fazzlies said...

hehehe..!! nasib-nasib... apa2pun tahniah atas kejayaan menunaikan hajat... hehehe..!!!