Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 17, 2008

My Fav Sport

Korang nak tau ape sukan kegemaran aku??? ni ha....

TOMOI / MUAY THAI... Aku pun x tau nape aku suka sgt sukan nih.. yg pasti aku sgt teruja melihatkan ketangkasan dan kekuatan kaki tangan dan badan dorang2 nih... rata2nya juara2 tomoi nih x perlu berbadan besar pun, kecik2 je dorang nih tp bak kata pepatah kecik2 cili padi... pompuan pun ada tau, tp pompuan nye game aku x bape suka, sbb x bape menarik..

Syg aku pun hairan, aku nih lembik je, x ganas pun, tp suka sukan yg agak ganas dan lasak nih.. Pelik jugak aku ngan diri aku, tp yg pasti seni dan gaya persembahan tomoi ni sgt best di pandangan mata aku.. setiap kali dorang hayunkan kaki nak mentomoikan lawan, setiap kali tuh aku kan berkata 'wahh.....' heheheh

Apa Kata Hati?~ selalu bertomoi ngan syg aku.. huhuhuhuhuhuhuhuhu

7 comments:

Pujangga Asmara said...

wah akak minat boxing ngan muay thai ke?fuiyooo..ganaz...

Ju-Dzahir_Amanda said...

sgt minat... nanti hari rabu ngan khamis dpn ada pertandingan tomoi kat pesta penang.. akak nak pegi...........

Unknown said...

tomoi??
wah...pelik gak ek...

Ju-Dzahir_Amanda said...

ape yg pelik dazz? tomoi yg pelik ke atau ape yg pelik?

kuIna said...

sy suka sukan lasak tp tidak ganas eerrrmmm tgk astro prima sabtu pkul 6.30 ptg..petrons 4x4 advtre.

ceklala said...

erkkk... mcm tak cayer!!
hahahhaha!!

Ju-Dzahir_Amanda said...

tu la kan... aku pun x caye gak ngan sukan kegemaran aku nih.. tp nak wat cane.. dah naluri aku suka tomoi tu... tomoi la jugak... huhuhuhuhu