Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 15, 2008

Adoilaaaaa....

Adoilaaaaa...!!!! itu yg termampu aku ckp skg nih... BZ sgt la lately nih... byk benda yg dtg tiba2.. i mean kerja la.. tp ye la kan... dah nama pun keje, kalau abih keje maknanya aku dah xde keje.. otomatik la aku makan gaji buta jer... tp keje aku nih, xde nampak nak surut pun... tp ada satu keje tuh, dari hari ke sehari x dpt lg aku nak buat, sbb asyik dok mai keje baru jer.. huhuhuhuhuhu... letih gak.. tp mcm mana letih pun, kene buat jugak... dan aku masih mampu tersenyum lebar lg...

Byk gak benda yg berlaku yg nak aku ceritakan kat korang2 nih, tp nanti la yek... aku xde masa nak mengarang lagi nih... bila aku senang2 skett nanti aku cite kat korang k... ada cite best, ada cite sedih.. byk yg sedih la kot... xpe.. nanti aku cite k... now aku nak sambung keje aku jap...

Apa Kata Hati?~ kerja kerja kerja.. selagi belum tutup mata, kerja kerja kerja...

No comments: