Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 11, 2008

Penghargaan Buat Sahabat Sekalian...


Kad ini aku buatkan khas untuk sahabat-sahabat blogger yang selalu singgah di blog aku sama ada sesaja jenjalan, tertumpang lalu atau sengaja menjengah. Dengan seikhlas hati aku aku ucapkan terima kasih sbb sudi menjadi sahabat maya dan nyata aku... Sudi-sudikanlah mengambil kad ini dan menampal di blog tuan2 dan puan2 sekalian. Amik jgn x amik yek.. nanti aku akan terkecik ati....


Apa Kata Hati?~ Friends forever...

8 comments:

Yunus Badawi said...

Saya nak ambik kad tu seganlah sbb hanya singgah sekali sekala.

Ju-Dzahir_Amanda said...

Uncle jgn la malu2... silakanlah amik... nanti saya kecik ati... amik ye.....

ceklala said...

aku nak amik blh?
muka tak malu neh...

Ju-Dzahir_Amanda said...

amik la wahai cek lala ku syg... kan aku dah ckp tlg la amik pemberian aku nih tanda penghargaan aku kat kengkawan semua..... sila silakan lah ok.... tq....

kuIna said...

nak ambek gakkkkk... it freee kan...

Ju-Dzahir_Amanda said...

silakan amik... tiada sebarang bayaran dikenakan....

Unknown said...

daz pon nk amik..
macihhh...
(smbil carik paku ngn tukul)

Ju-Dzahir_Amanda said...

daz: hehehehhe... amik la.... jgn malu2.. x yah paku ngan tukul pun xpe.. guna double tape jer... heheheh