Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 20, 2008

Xde Mood la hari nih!!!

Aku rasa mcm nak cerita sesuatu tapi xde mood pulak nak bercerita psl benda yg aku nak cerita td tuh.... ditambah pulak ngan mengantuk yang teramat sgt nih dan jugak runsing memikirkan hal dalaman yang berlaku di office aku nih... aduhhh.... mcm2 perkara smpikan mood aku nak bekerja pun xde... kalau idak, aku nih berkobar2 je nak mai office nak bekerja, tp since perkara nih terjadi, aku dah jd xde hati dah nak wat keje.... hmmm...


bila dah mood keboringan tuh dtg, aku pun merayau2 la dari satu blog ke satu blog, dari satu website ke satu website... dan nah, aku terpana pada satu website nih... People.com... dan article yg paling menarik perhatian aku ialah Sexiest Man Alive 2008... wahhh menarik gitu... antara yang tersenarai ialah:


Beliau nih nama dia Hugh Jackman.. Beliau nih di senarai pertama... ingat2 lupa muka dia ekk?? dia ni la Logan/Wolverine dlm cite X-Men tuh.... ha.. kan dah ingat...


Beliau nih pulak namanya Daniel Craig.. Hero James Bond yg baru.. Hero pertama yang berambut blonde.. beliau nih di tempat ke2..


Beliau nih namanya John Hamm.. Seorang pelakon yang agak terkenal.. beliau byk melakonkan drama berbanding filem.. (kalau x silap la.. tp beliau nih aku x brapa nak kenal.. sorry..) beliau di tempat ke3




Beliau nih di tangga ke 4.. sape yg x kenal?? hero masa kini yg menjadi kegilaan gadis2 remaja... beliau ialah Zac Efron pemegang watak utama dalam High School Musical..


DAN...........




Ditempat yang ke15...... David Beckham.... aku pun x tau nape beliau nih dok kat tempat ke15.. menurut sumber, beliau nih tersenarai disebabkan oleh beliau menjadi model seluar dalam lelaki berjenama Armani.. tu kot sbb org nampak dia seksi.... hehehheheheheh....

(tambahan: utk sexiest man di tangga ke 5 - 14 aku x letak sini sbb aku x kenal dorang tuh... hehehheheh.. jgn mare ekk..)

Syg aku ada bertanya, 'syg, org pompuan nih kan, suka jugak tgk lelaki seksi mcm org lelaki suka tgk owg pompuan pakai seksi jugak ekk??' dan aku dgn nada yg sgt poyo menjawab 'normal la tuh... owg pompuan pun ada nafsu mcm lelaki jugak.. ingat lelaki je boleh tergoda ngan pompuan seksi??' dgn jawapan aku yg poyo tuh makanya syg ku itu sudah tidak bertanya lg soklan2 selanjutnya... hehehhehe....



Apa Kata Hati?~ Tang Mana Seksinya Lelaki di Mata Wanita????

No comments: