Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 24, 2008

Weekend Outing

Hari sabtu lepas, seperti kebiasaan, outing ngan kengkawan syg aku.. actually, pagi sabtu tu, aku ngan syg aku bawak mak aku, anak sedara dan adik aku sorang pegi kenduri kat kpg aku kat Selama, Perak.. Aku nak la buat 'ketupat' skett psl kenduri tu, aku smpi sana baru pukul 12 tghari, tp tetamu yg datang boleh dikira dgn jari.. mak aku ckp, kenduri kat sana memang mcm tu, slalu dalam kul 2 atau 3 camtu dah abih dah.. x macam kat sini, smpi kul 6 petang pun ada lg... tp bagi aku kalau kul 12 pun dah xde org, something wrong somewhere la kan... rupa2nya memang ada, tuan rumah tu jenis yg x bergaul ngan jiran tetangga... dah la baru pindah situ, xnak bercampur pulak... kat kampung nih, kalau x bercampur ngan jiran tetangga, alamatnya mcm ni la... kenduri pun xde org dtg...

masa dok tgh makan tuh, pengantin lelaki pun sampai, pastu masuk dlm umah, posing2 pastu terus pegi makan beradap... tp jujur ku katakan, kalau aku la kat tmpat ngantin tuh, sure aku nangis dah.... mcm sandign berdua jer dpn sanak saudara... baik wat kenduri tuk sanak saudara jer... hmmm... food pun sekadar boleh tahan jer.. sib baik la aku dah makan nasik goreng kat umah mak sblm pegi kenduri tuh.. kalau idak mau tension lapar perut...

lepas makan, aku ngan mak pegi jenguk tok kat dlm rumah... dgr cite tok dah nyanyuk... x kenal org dah... memang betul, masa masuk tu, mak salam dan tanya kenal x sape nih? tok ckp kenal.. tp dia sebut nama org lain... maknanya dia dah x kenal.. dah tu dok asyik cite hal2 dulu2 masa dia muda2 dulu... aku pun jadi sedih, dia dah x kenal aku... kalau idak dulu nih, kalau balik kpg, aku suka bermanja ngan dia, suka makan masakan dia... sedapp.. tp skg, aku pun dia x kenal dah... asyik dok sebut fauziah jer... fauziah mana pun x tau... mak lang aku pun x tau sape fauziah tuh... ni la tok aku...



Malam tu jugak lepas makan mlm kat umah mak aku, terus balik penang... singgah kat umah member syg aku jap kat butterworth pastu terus g lepak2 tmpt biasa kat QB Mall smpi kul 2 pagi... pastu balik tido... best nyer... Hari Ahad, xde mende pun, aku ngemas umah jer sbb syg aku keje....



Apa Kata Hati?~ suker benor le aku menepekkan gambo aku kat sini.... tp dah nama pun blog aku kan, suker aku la yekkk... hehehheheheh

No comments: