Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 10, 2008

Mawi-Ikin @ Kursus Kawin = KAWIN!!!


Aku dapat email dari Cik Jumie dan jugak komen dari beliau di blog beliau tentang mawi ngan ikin nih pegi kursus kawin... ye la... owg nak kawin.. kene la berkursus kan... yg tu aku x kisah sgt... dan pendek kata, apa2 hal berkaitan mawi pun aku x kisah sgt sbb nye aku bukan lah peminat dia... sekadar dua tiga lagu dia yg best tu aku dgr je la... cuma yg aku nak komen skett psl kisah terbaru dia nih ialah, kenapa perlu letakkan si mawi dan ikin di di tempat yg special? letak meja sorang satu dpn skali siap ngan skirting lawa lg... ape kes nih?? apa bezanya mawi ngan ikin tuh berbanding ngan peserta2 kursus lain melainkan status penyanyi?? hmmm... nampak sgt dok beza2kan org pulak... apa lah salahnya kalau mawi ngan ikin tu sama2 dok kat kerusi yg sama ngan peserta2 lain..


tu je la yg aku nampak kureng syok skett.. yg lain tuh lantak p la kat mawi ngan ikin.. hidup dorang.. dan ada jugak yg mempertikaikan kenapa mawi pilih ikin la.. x baik buat kat ina naim camtu la... itu la.. ini la... komen aku: ini semua jodoh... kalau dah Tuhan tetapkan yg ina tu bukan jodoh mawi, x jadi kawin jugak dorang tuh... dan kita kene pk, mesti ada keistimewaan ikin tu di mata mawi dan bondanya yg kita semua x nampak that's why la ikin yg mawi pilih.. lagipun, kita x tau pun sebab sebenar napa mawi ngan ina berpisah dulu.. apa puncanya.. yg kita dgr pun dari media.. so, jgn lah terlalu cepat membuat tohmahan kat sapa2 pun.. artis ke, org biasa ke, yg penting kita nih sama2 manusia... mungkin pangkat atau title je berbeza tp kubur tetap saiz yg sama dan di 'taman perumahan' yg sama = tanah perkuburan...


Apa Kata Hati?~ pernah x kita terpikir, kenapa kita berpisah/putus cinta ngan kekasih terdahulu dan kenapa kita bercinta ngan kekasih/suami yg dok ada skg nih??......

1 comment:

Jumie Samsudin said...

tulaa....tensen...duk buat ngada plak meja besak besakkk