Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 21, 2008

Padah Merayau2....

Munyik tuh mcm suspen je kan?? tapi sbnrnya x pun.... hehehheheh.... rutin aku pepagi bila smpi je opis ialah check email rasmi dulu... kot2 ada boss tinggalkan keje or pesanan penaja je.. settlekan yg tu dulu, pastu aku akan meronda blog... ronda sana, ronda sini, tup tup pepagi nih aku ronda blog cek lala dan nah.... aku ditag oleh beliau... dan tag kali nih mcm best pulak... hehheheheh... ala2 promosi diri sendirik pun ada... tp lantak la kan... yg penting aku hepi....

Tag nye berbunyi gini:

Sesiapa yang di tag kene menulis 10 perkara tentang org yg meng tag dia...

Aku telah ditag oleh Cek Lala... maknanya aku kene tulis 10 perkara tentang beliau yg Hotz nih......


1) seorang wanita, isteri, ibu, anak dan yg seumpamanya...

2) berhati lembut tapi kengkadang agak ganaz
3) suker gelak tahap petir sabung menyabung
4) berdikari
5) sgt suka membantu aku dlm hal2 blogging nih (tok guru aku nih)
6) sgt suker memasak (tp aku jer yg x merasa lagik masakan beliau)
7) sgt syg family beliau
8) ada dua org anak yg chomel2..
9) tabah mengharungi dugaan hidup
10) suker tersenyum.....


Then, org yg kene tag kene tulis 10 perkara tentang beliau..


maknanya aku kene tulis 10 perkara tentang diri aku la...

1) Friendly
2) seorang wanita, isteri, menantu, anak dan seumpamanya
3) Belum diberi peluang untuk menjadi seorang ibu
4) moody dan agak baran (tp terkawal la..)
5) bersuara kecik ala2 chibi maruko chan (kata sorang student tu la..)
6) berbadan gempal mengikut kretiria yg ditetapkan oleh suami tersyg..
7) seorang setiausaha kepada Timbalan Dekan
8) suka memasak dan mencuba resipi baru (bila x menjadik suka marah2 dan nangis.. huhuhuhu)
9) soft hearted tp at the same time sgt keras hati.
10) kelakar, suka ketawa, sering tersenyum dan suka wat lawak bengong..

At the end, choose 10 people to be tagged
1) Cik Jumies
2) Jiela
3) Kak EJ
4) Mama Chupan
5) Ibu Daniel
6) Ezza
7) Dr. Sal
8) Fazzlies
9) Aireen
10) Ina Peace

Sila lah menjawab tag tersebut ye kengkawan....


Apa Kata Hati?~ lalalallalallalalalla... dah siap tugasan di pagi Jumaat nan indah nih....

2 comments:

pearl'E.J said...

hahaaaaaa nih laa tagnyer yer yang... ok2... nanti2 akak try langsaikan nooo... hehe... :)

Ju-Dzahir_Amanda said...

thanks kak...