Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 28, 2008

Dinner..

Tadaaa.... Ni la rupe nye burger roti banggali buatan syg aku nih... Ntah apa la mimpi syg aku semlm, bila terdgr jer mamak roti tu dok ting ting ting ketuk kasik isyarat dia dah dtg, terus syg aku ajak aku turun beli roti... aku mcm biasa suka roti banggali nih, makan begitu saja pun sedapp.. apatah lagi kalau disapu mentega dan kaya...


Disebabkan aku tersgt letih semlm nih, bukan letih apa, letih sbb selsema teruk sgt, makanya, syg aku mengofferkan diri masak utk aku.. dia buatkan burger roti banggali... emmm... sedapp jugak... utk dia pulak big mac dlm versi roti banggali... hahahahha.... Thanks syg... ni yg buat lg sayang nih....


Apa Kata Hati?~ sesekali bermanja.....

4 comments:

Jumie Samsudin said...

sapa laa punya kaki tu...................

Ju-Dzahir_Amanda said...

daku punya kaki la...... hehehheheheh

Yunus Badawi said...

Saya suka makan roti benggali dgn sup tulang kat Penang Road.

Ju-Dzahir_Amanda said...

Yunus Badawi: menu tu sgt best dijadikan sbg supper... diselubungi kedinginan tghmalam sambil makan roti banggali ngan sup... perrggghhh... sodappp ooo...