Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 9, 2009

Seminar 50 Tahun Parlimen

Aku dah pulang.... huhuhuhu.... Seminar tersebut telah berlangsung dengan jayanya... Alhamdulillah... walaupun penat dan letih, tp berbaloi bila melihat kejayaanya..

Hotel Royale Chulan... iye.. disitulah tempat kejadian... bilikknye sungguh cantik.... iye la.. 51/2 bintang kotttt hotel tu.. sure la best kan??... perabot nye masih dok bau kayu2an tu lg... masih baru... memang cantik la bilik situ... dipendekkan cite, memang buleh kasik 51/2 bintang la... padan la... berbaloi baloi...

Yg bertambah best nye, ramai tokoh2 dan ahli2 politik yang aku jumpa kat sana... dan yg lg best... jeng jeng jeng jeng... aku dpt bergambar dan bersalam dengan Senator Tan Sri Jins Samsudin.. iye... syok gilerrr... beliau sgt peramah dan murah dgn senyuman.. x sombong.. ada gambarnye... tp aku x transfer lg ke dlm pc.. masih dlm camera.. nanti bila dah upload, aku masukkan sini yer.... sabar yerr...

Hari sabtu, aku bertolak dari penang dgn cik cocorina kul 9 pg.. kami berdua jer.. syg aku x ikut kali ni sbb nak pegi kenduri kawan dia.. so, aku ngan cik coco aje la.. kitorang smpi kat kl dlm kul 2 ptg.. dgn penuh keyakinan dan berbekalkan peta kl kami meredah jalan mencari hotel tersebut.. aku yg drive masa tu.. coco baca peta.. dan kami berjaya smpi di bukit bintang dgn rasa bangga.. tp jalan sesak yg menyesakkan nafas.. asyik tersangkut jerrr... tp tetiba jer kami terlepas smpi ke puduraya.. pastu dah smpi ke mana ntah.. dan tetiba nampak yg bangunan klcc tu semakin jauh... aikk?? silap baca peta ke?? pastu kami cari jalan kembali ke bukit bintang.. dan kali ni aku baca peta betul2.. dan alhamdulillah, akhirnya, berjaya jugak jumpa hotel tersebut... masa mula2 nampak je bangunan hotel tu, kami berdua dah teruja... sgtttttt cantik... senibina melayu...

smpi kat hotel dlm kul 4... huhuhuhu... sesat dlm kesesakan dua jam... tp xpe.. sekurang2nya, aku dah terer skett jalan kat situ.. hmmm... adik aku menggantikan syg aku.. dia dtg dok ngan aku... sbb dia nak tumpang aku balik penang.. mlm tu dinner kat hotel.. sedappp... lepas dinner terus bekerja.. menyiapkan beg2 utk peserta seminar... smpi kul 1.30 pagi u ollsss... letih gilerr... naik bilik, aku terus gedebommmm... tido... tp rasa cam baru je tarik selimut, tetiba jam dah bunyi... sbb kul 7 dah kene turun ready kat registration counter..

seminar tu abih dlm kul 5.30 ptg.. gedebuk gedebak kemas kemas dan bergambar bagai smpi la kul 6 ptg.. anak sedara syg aku dok sms nak jumpa.. rindu kat aku katanya.. tp dia nak kene masuk kem balik sblm kul 8.. x sempat la.. last2 aku kluar ngan adik aku g times square.. dia ajak tgk Twilight New Moon.. mcm tekejut sbb tetiba tiket sorang RM17... mcm pelik... rupa2nya Premier punya tiket... patut la mahal.. tp sgt best la cite tu... aku suka ending dierrr... tersengih sengih dan tersenyum senyum sorang2 jer... dok terasa cam aku ni Bella Swan pulak... sib baik la gelap xde la sapa2 nampak.. huhuhuhu... rasa cam nak p tgk lg jerrr... layannnn....





Apa Kata Hati?~best.. best.. best...

No comments: