Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 3, 2009

Kurang Sihat...

Yerr.. aku kurang sihat la minggu ni... mulanya, aku demam.. dah g amik ubat.. macam dah ok.. tp semlm, petang tu dah terasa lain macam.. rasa macam saluran kerongkong smpi ke perut nih pedih yg panas yg berpijar... hmmm... boleh korang bayangkan x? hinggakan aku asyik mengangakan mulut je.. sbb rasa berpijar..

Pastu balik keje smpi umah dalam kul 6 lebih tu, aku terasa mcm segala isi perut bagai ditolak2 jer... pastu terus aku ke toilet makanya, aku jadi la naga yg menghamburkan segala isi perut ke dlm toilet... memula tu, kluar air jer... pahit jer rasa.. pastu baru kluar air yg berkaler2... ingatkan kluar nasik.. x pulak... xde pulak aku makan yg pelik2... tghari aku makan nasik ngan ayam goreng.. pastu ptg tu, bos aku kasik cookies jer..

lama jugak la aku dok menguwekkkk uweeekkkk dlm toilet tu.. pastu aku terus mandi dan kluar g lepak dpn tv ngan syg aku.. syg aku dok ajak g klinik, aku ckp x larat la nak g klinik.. nanti ok la kot.. angin kot ni... pastu nak kluar g makan, aku mcm dah lembik jer.. dgn kaki terasa lenguh yg menyucuk... pastu syg aku order McD jer... sambil2 menunggu McD smpi, syg aku dgn rela hati memicit2 kaki aku... lega rasanya.. thanks syg...

Tapi, McD pun aku x bleh makan... terasa sgt sakit dan panas bila makanan lalu kat kerongkong tu... aduhhh.... perut lapar... tp x bleh makan.. aku minum air milo jer.. pastu dlm kul 10 lebih tu, aku terus tido.. x daya dah.. Big Mac aku punya syg aku yg habiskan... uiiii.. dasattt... hehehheheh...

Pagi ni dtg opis, terus x de selera nak makan apa2 pun.. aku minum nesvita.. alhamdulillah.. xde la terasa nak kluar balik.. tp pijar2 tu masih terasa... nape ni??? hmmm... letih la... dah la sabtu ni dah nak ke KL pulak.. Ahad ada seminar kebangsaan parlimen yg aku dok bz arrange skg nih.. hopefully, xde apa2 la.. sihat la by the day yg nak p tu... aminnn...




Apa Kata Hati?~ syg aku dok berdebar2.. dia kata 'ada baby kot??'... huhuhuhuhu... ntah la.. harap2 tu masin mulut dia... doa2kan lah ye... mana tau kot2 rezeki dah smpi..... aminnnnn

2 comments:

Unknown said...

amin..aku doakan berita yg baik juga..jgn lupa share tau

Ju-Dzahir_Amanda said...

insyaallah.. kalau ada berita baik la kan... aku rasa cam brita biasa2 jer nih... huhuhuhu.... tp terima kasih kerana berdoa utk aku...