Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

Crita Weekend....

Crita weekend aku dimulakan dgn hari Khamis mlm Jumaat ari tu... bukan kisah 18sx... tp kesah BBQ dinner kat umah member asben aku merangkap member aku jugak la... sorang lg member asben aku nk follow... aku kata ok la.. tp pegi kete sendiri2 la.. tp member tu pulak xnak... dia dtg amik kitorang dan pegi... aku dah agak menarik muka yg masam dah... smpi sana, aku baru makan ayam seketul, ikan dua ekor tetiba member tu nak balik.... ayooooo.... aku lg la tarik muka... 1/2 jam pun x smpi dia dah nak balik... bini dok call... eeeeee geram la... tp nak wat cane, dah nama pun tumpang owg... kene ikut je la.. tp memang aku frust giler... dah la seharian x makan.. dok simpan perut, tetiba x smpt nak kenyang lg dia dah nak balik... hampeh tulll....

Jumaat (25 Disember 2009)

aku dtg opis... kemas2 barang dan angkut ke opis baru... seharian jugak la aku kat opis... ptg tu, aku g amik syg aku kat umah, bwk dia kat opis jap, tunggu selesai semua brg2 diangkut, kami pun pegi la ke BJ complex... tgk wayang... huhuhuhuhu.... lama rasanya x tgk wayang sesama... asyik bz jer... x byk cite menarik sgt.. tp tgk satu poster cite Bodyguard & Assassins mcm best je... terus beli tiket... time smpi tu kul 6.30.. show kul 7... ada 1/2 jam lg.. nak karaoke dulu, tp bilik penuh pulak.. last2 turun bawah makan kfc dulu... hehheheh... pastu kelam kabut naik semula terus masuk panggung... rasanya mcm sgt best... sbb nyer, satu panggung tu cuma ada 8 org sajer... huhuhuhu... tp yg sgt tension, ada satu couple nih, xtau adab masuk panggung... depa bleh sembang cam kat kedai kopi.. pastu dok beromen... pastu masuk satu couple lg, rupa2nya depa dua org yg bengong ni dah dok tmpt couple nih, pindah pulak... aku rasa couple nih dok sebelah aku... tp disebabkan masih byk sgt tmpt kosong, dorang pindah dok row sama ngan aku, tp tepi skali.. sama jugak kelaku nye... syg aku dah geram dah.. rupa2nya depa ni buta kayu dan buta hati... x faham jalan cite (iyela.. cite dok main dorang dok main lain.. kan dah x faham...) pastu half way cite tu dorang berdua kluar... fuhhhh... lega...

berbalik pada cite tu, BEST.... ianya kisah sejarah jugak la.. tp kat China... zaman2 Dinasti Qing dulu nih.... ada sedih, ada sadis.. ada gembira... mcm2 ada... lebih kurang mcm cite 1957 Hati Malaya la... aksi dlm cite ni yg best... ada ramai hero.... heroin?... xde rasanya... ni bukan kisah cintan cintun.. tp kisah sejarah yg penuh action... bagi aku BEST la cite nih.. x rugi p tgk...


Sabtu (26 Disember 2009)

hmmmm... wat ape ekk ari sabtu... dah lupa la.. rasanya xde aktiviti pun ari sabtu.. aktiviti kat umah jer.. sbb syg aku keje.. aku wat keje umah je la.. aktiviti rutin seorg isteri di rumah... ha...


Ahad (27 Disember 2009)

syg aku cuti... tghari tu kami kluar g makan... pastu terus dia ajak g tgk member dia mancing kat Pulau Betong kat Balik Pulau... smpi je sana kene hiking la pulak skett.. naik turun tebing nak ke batu2an tmpt mancing tuh.. dok kejap jer.. sbb panas sgt.. xde angin.. ikan pun xde... pastu terus la member dia kata nak singgah ke Titi Kerawang.. mandi air terjun situ... aku x pernah pegi lg kat situ.. huhuhuhu... smpi kat situ, hujan lebat... tp disebabkan tgk air tu mcm best, makanya singgah jugak.. dgn baju salin pun x bwk, terjun ngan baju yg dok pakai tu je... hahahhaha... dlm 1/2 jam camtu kami pun naik.. hujan masih belum berhenti.. sib baik la dlm kete ada dua sweater, guna sweater tu la lapik tmpt duduk xnak seat basah... tp sib baik jugak la seat kete aku tu leather... xde la terjejas kat mana2... huhuhuhu...

pastu balik tu singgah pulak kat pantai shamrock.. makan laksa... dgn baju dan sluar yg tadinye basah lenjun tp dah jadi lembab.. turun selamber jer... lepas makan laksa, relaks2 jap... sembang2.. pastu terus balik umah... smpi kat umah terus mandi, takut demam.. dan rest... tetiba lapar la pulokk... aku masak nasi, syg aku masak sardin.. sib baik la ada stok sardin dlm kabinet... ngan telur.. dia wat telur dadar... huhuhuhu... rajin pulok la syg aku semlm.. masak... letih dan lapar punya pasai, sardin ngan telur pun sedapppp gilerrrr dah.. tp sbb syg aku masak dgn penuh kasih syg kot.. tu yg sedapppp... hehehehhehe....

Gitu la aktiviti weekend lepas... simple, tp best... masa berdua dihabiskan dgn penuh pengisian... mengembalikan kenangan masa bercinta dulu2 nih... tp masa bercinta aku dulu, xde la jenjalan sgt pun... tp bercinta lepas kawin ni sgt best... best sgt... huhuhuhu... weekend ni nak buat ape pulak ekkk??? planning... planning....

NOTA: sorry guys... gambar2 xde sbb time tu hujan... x bleh nak bwk kamera..




Apa Kata Hati?~ best nyer weekend nih.. sapa kata bercuti kt tmpt sendiri x best??? best ape... tambah2 dgn org yg tersyg... memang best...

No comments: