Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 23, 2009

UNDER CONSTRUCTION!!

Aku xde gambar baru... sbbnyer, muka aku masih 'under construction'.. ape??? no... no... no... bukan pembedahan plastik... tp aku sedang pulihkan muka aku yg ari tu susuk dah jatuh, tetiba aje jerawat naik banyak... dan aku ni pulak, bila jerawat byk mula naik, mula la ini tangan pun x senang hati.. dok kacau itu jerawat.. dan hasilnye, parut2 yg hodoh byk tertinggal...

n now, aku tgh pulihkan parut2 tu la... aku guna satu produk nih utk hilangkan parut.. tp masih dlm tempoh percubaan... dlm masa 4 hari aku guna nih, dah 50% nampak dah kurang parut2 jerawat itu... aku suka... aku suka... tp aku xnak cite lg apa itu produk.. bila betul2 terbukti berkesan, baru aku cite k..

x sabar nak tunggu muka ku tanpa jerawat dan parut jerawat lagi.... huhuhuhuhu...

Apa Kata Hati?~ lallalalallalallalallala...

2 comments:

♥Nurul Honey♥ said...

allla..muke ok je tgk ri tooo
hahhh nk taw dik pakai produk dcl hat baru
sabun die mghilangkan white head
berbaloi2

Ju-Dzahir_Amanda said...

ari tu ok lg.... lepas tu naik bykkkk jerawat... pastu tinggal parut... skg ni tgh memulihkan.. hasilnyer, dah kurang jelas dah parut tu... i likeee...