Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 14, 2009

Kene Marah..

Salam semua.....

Hari nih, hari kene marah.. bos aku nih bukan lah jenis yang pemarah.. tp bila sesekali beliau marah, gerun jugak.. dah tu bukan la pulak marah yg sembur sana sini.. beliau marah dgn muka selamba.. x bleh tahan beb...

ekceli bukan lah dia marah kat aku sorang.. dan bukan marah aku sbnrnya pun.. dia marahkan bebudak yg kami bawa sebagai jurulapor ke seminar kebangsaan satu malaysia kat putrajaya Ogos ari tu.. beliau dah pesan soh amik gambar setiap sesi.. tp ntah mcm mana x semua gambar tu ada.. termasuklah gambar beliau pun xde.. makanya, beliau bertanyakan kat aku, aku ckp nanti aku tanyakan kat bebudak tu.. then, bebudak tu pulak ckp ada kat cik I.. cik I pulak tgk2 dlm laptop dia ada sikit2 aje yg x berkenan di hati beliau.. makanya cik I telah ditazkirah la dulu.. pastu pagi nih, En. A ngan aku kene la pulak... ayat2 yg kluar dari mulut beliau tu membuatkan aku terkelu lidah x tau nak kasik jawapan apa... huh... sepanjang pagi jugak kami semua bertungkus lumus mencari jalan penyelesaian... smpi ke waktu aku menulis entry nih pun masih belum menemui jalan penyelesaiannya..

itu la... aku pun x tau kat mana silapnyer... rasanya byk je kamera yg dorang bwk, tp cane gambar plak leh xde??? ish.. musykil jugak aku nih... aku pulak, masa seminar tu, kebanyakkan masa aku handle kat meja pendaftaran peserta.. dah sah2 la aku xde masa pun nak bergambar bagai.. xpe.. xpe.. end of this month, ada satu lg seminar.. kali nih, aku dah sound kat bebudak tuh soh lantik sorang yg tugasnya hanyalah mengambik gambar aje... supaya nanti x jadi lg mcm seminar kat putrajaya tu...

sekejap lg nih, aku ada meeting.. aduhhh... meeting yg bg aku sgt horrible, terrible dan miserable... kalau boleh aku xnak dah terlibat dlm J/K nih.. tp dorang nak jugak khidmat aku.. (biasa la.. kalau xde sentuhan aku dlm report nih, sure x jadik punya... hahahahha... masuk bakul.. masuk bakul...). pada asalnyer kul 3 ptg.. tp ditunda ke 3.30 ptg... x tau la pukul brapa pulak nak habis meeting nih... adoiyaiii... tension...tension... bermula ngan meeting nih, makanya aku akan jadi bertambah bizi dan tension.. hmmmmm....

Apa Kata Hati?~ nape aku xleh letak jawatan utk J/K nih??? tp aku bukannya ada jawatan pun dlm J/K nih, cumanya kuli jer... tp biasa la.. kalau x sbb kuli2 cam aku nih yg wat keje, xkan yg atas2 nun leh dpt nama... kan????

No comments: