Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 19, 2009

Aduhh... Cakit Peyutt...

Ha... ni la akibatnya.... pepagi dah ada org kasik mood aku x ok... kan aku dah sakit peruttt.... (hmmm... ape kene mengena marah ngan sakit perut ekk??)Gini dah gaya aku sakit peruttt... hahahahha... gaya jer... bukan rupe aku camtu k...


kesahnyer, pepagi lagi ada la makhluk tuhan yg sorang ni telah menunjukkan yg konon2nya beliau nih sgt la pandai wat keje... tp hampeh jerrr... nak komplen2 keje aku yg dah bertahun2 aku dok wat sorang diri tetiba beliau dgn sesenang hati nak komplen dgn berlandaskan BUKU PANDUAN.... hampeh hampeh hampeh... i know what i'm doing hoccay.... xyah tunjuk pandaiiii....

pastu kul 10 lebih dah terasa sgt sgt sgt la lapar nye perut ni.. makanya terus la mencari makanan kat kantin... aku terbekenan ngan nasik goreng ni.. letak sambal sotong sikit ngan telur goreng... masa nak makan tu, terbau yg kurang enak, tp disbbkan perut yg terlampau lapar, aku wat derrrrkkkk jer la bau tu... sbb idok le menusuk idong pun, bau ala2 manja jerrr....

Tetiba kau, perut aku dah sakit.... bagai dipulas2 je tali perut aku nih... nak membuang, idok le terasa cenggitu... adoiii... rupa2nya betul la angkara nasik goreng yg sudah ada bau2an ala2 manja kebasian gitu.... nape la aku nih ngong sgt p makan jugak... kan dah sakit perut nih... dah la perut sensitif sgttt... tu la, len kali, kalau dah ada bau2an kebasian tu, xyah la telan jugak.. walaupun lapar tahap naga berapi sekali pun.... adoooiiii...

Apa Kata Hati?~ hmmm... hmmmm.... hmmmm....

No comments: