Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 20, 2009

Bila Suamiku Komplen...

Hari ni aku mempakai baju kurung dari fabric cotton... sbb nye, hari ni aku rasa cam rajin sikit nak mengiron baju.. dan satu lg, bila pakai baju kurung dari fabric cotton ni, aku rasa cam sweettttt sgttt... hahahahhaha...

Tetiba tghari td, syg aku ajak g lunch.. then, masa nak bayar, dia kasik duit soh aku pegi bayarkan kat kaunter.. dia terus ke kereta... lepas bayar, aku pun ketwalk la nak p ke kereta... masuk je dlm kete, dia terus mengeluarkan satu statement yg berbunyi:

"syg... syg nampak besar sgt bila pakai baju ni.."

aku yg tadinya tgh sengih2 kerang terus terbunyi

"whatt??? xnak pakai dah la baju ni..."..

terus beliau kata,

"eh, xpe la.. pakai g keje je... xpe.. pegi keje watpe nak seksi2.."

so, pada sapa2 yg dok rasa pelik dan jakun nape aku berbeza bila dtg keje ngan kat luar dari waktu keje, inilah jawapannye..... hehehehhehehhe....

Apa Kata Hati?~ betul jugak.. dtg keje nak wat keje je kan, wat pe nak vogue2 bagai kan?? hehehehheh.....

No comments: