Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 28, 2009

Kenapakah Perlu?? Apa Motifnye??

Aku pasti ramai antara kita merupakan peminat sukan bermotor, x kira lah kereta ataupun moto... tapikan, korang perasan x akan kehadiran gadis-gadis litar?? dan korang pernah terfikir x? apa kah tujuan kehadiran dorang tu semua dgn sukan bermotor tersebut?? apakah motifnye mereka itu ditempatkan di sisi pelumba dgn berpakain yg sgt x cukup kain ala2 berpiknik di tepi pandai di miami??? adakah kehadiran mereka itu menyumbang kepada peningkatan kuasa pecutan kereta atau moto pelumba??




Yg pasti, kehadiran mereka berposing ala2 jals di sisi pelumba2 adalah untuk menarik perhatian lelaki2 mata keranjang untuk hadir dan secara x langsung menjadi peminat sukan bermotor tersebut... adakah 100% hadirin yang hadir menyaksikan sukan tersebut betul2 peminat jentera itu?? atau sekadar nak tgk free show oleh gadis2 litar yang kebanyakkannya dok tunjuk pusat bertindik?? Aku rasa mereka2 ini (gadis2 litar... hmmm... gadis ker???) hanyalah dieksploitasikan oleh penganjur dan penaja untuk keuntungan mereka.. tapi aku x dpt pk lg la, apakah kaitannya kereta & motor lumba dgn gadis2 tersebut??? kalau xde pun lg best kan?? sbbnye kadang2 kehadiran mereka2 ini 'MEYEMAKKAN' keadaan ja... dok posing ala2 jals ja...

Kalau ada yg x setuju ngan pendapat aku nih, jgn lompat2 k... ini cuma pendapat aku jer... aku pun salah seorang peminat sukan ini.. kadang2 bila aku nak mengamati keindahan senibina (hehehhe... ayat...) sesebuah jentera tu, tetiba mcm tension ja gadis2 litar ni dok nyibuk... aku bukannya nak tgk apa yg dorang ada sbb aku pun ada jugak.. aku nak tgk kete atau moto yg ada tu je... sbb kete dan moto tu lg cannntikkkkk dr dorang2 tu... tp tu la.. nak komen panjang pun x bleh sbbnye itu la cara dorang cari makan.. dgn mempertontonkan apa yg dorang ada utk semua penonton.. terpulang la pada korang semua....


Apa Kata Hati?~ apa kata kalau depa pakai pakaian yg melambangkan sesebuah negara tu sendiri... kan elokkkk.....

No comments: