Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 15, 2008

Futsal @ Bola Bola



Semalam, aku ngikut syg aku pegi main futsal ngan geng2 kilang dia kat Bola Bola, Mak Mandin.. setelah mereka berehat agak lama, baru mereka memulakan kembali aktiviti bermain futsal nih... dorang akan main setiap Selasa jam 9 atau 10 mlm... selalunya, syg aku akan ajak aku pegi sama dan aku dgn sukacita dan sukahatinye mengikut je dia.... jd tukang bawak towel ngan air mineral... hehehheheh..... tapi semlm, aku syok tgk dorang main futsal... semlm cuma main utk keluarkan peluh setelah sekian lama x main futsal... lawak... masing2 mcm budak2 baru jumpa playground... yg paling lawak syg aku la.... selepas2 dia dah kene pakai spec nih, semlm la game futsal pertama dia... dan masa bermain dah sah2 dia x pakai spec takut nanti spec jatuh dan pecah... dah la dia main kat position keeper... bola ke lain, ke lain pulak yg dia cekup... hehehheheheh.... sgt lawak syg aku tuh.... dia sendiri asyik gelak ajer sepanjang permainan... dia kata x nampak bola tu betul2 cuma nampak hitam je yg dtg pastu dia cekup aje la... rupa2nya cekup rumput jer.... hehehheheheh..... apa2 pun, aku enjoy tgk syg aku enjoy....

Apa Kata Hati?~ Aku jadi pemerhati dan tukang gelak... hehehehhehe

No comments: