Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 21, 2008

syg dier....

Pagi ni, mood aku x ketahuan... celaru ada, keliru ada, mcm2 ada... sedang aku melihat2 email notes aku ni tau2 lagu Unchained Melody dari hp aku berkumandang.. itu ringtone special utk syg aku... aku jawab dgn nada ala2 manja mcm selalu walaupun mood aku x baik tp still mood manja kalau syg aku call... tau2 dia soh aku kluar dpn opis jap... syg aku ada dpn opis naik moto je hantar sarapan kat aku.... wahhh... terharu nye aku... bukan dia x pernah hantar sarapan kat aku, tp disebabkan hari ni aku tumpang dia dtg keje dan aku yg bawak kete ke opis bermakna dia xde transport la, tp dia sanggup gak dtg ngan moto member dia dtg hantar sarapan kat aku..... wahhhh.... alhamdulillah.... makin lama usia perkahwinan kami, makin bertambah2 kasih syg kami... syukur Ya Allah...



Apa Kata Hati?~ patut la aku rasa malas je nak ke kantin.... huhuhuhuhuhu

No comments: