Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 22, 2008

At last...

Akhirnya.... aku tahu jugak nape syg aku tu start dari hari kenduri Dila tu dia mcm moody skett.... bukan aje moody dok berleter2 kat aku, tp siap ngan kemas umah, cuci pinggan mangkuk lg.... dlm hati memang la best.. ringan skett tugas harian aku.. tp yg aku hairan tu, ape la salah aku yg buat dia berleterrrrrr mcm mak nenek ajer gayanya.... aku malas nak tanya.. biar la kat dia, coz i know him... nanti2 aku akan dpt jawapan jugak... dan dua tiga hari yg lepas, aku dpt jawapan itu..... hehehheh... rupa2nya kes jeles jerrr.... hehhehehehhe.... memula aku dgr tu aku mcm nak gelak, tp x berani, sbb sat g dia merajuk, aku jugak yg kene pujuk... susah kang.... rupa2nya dia jeles tgk aku dimekap oleh jumie dgn chantek skali... dia kata aku bersiap elok2 dan cantik2 bukan utk dia, utk owg kat kenduri tu.... kalau utk dia aku bersiap/mekap biasa2 ajer... huhuhuhuhuhu.... lawak pulak syg aku ni... tu la... sape soh x boleh pegi kenduri dila tu.... (hehheheh dia kene keje la...).. tapi bagi aku idok le glemer sgt gitu... cuma memang la nampak chantek (poyo pulak statement ni).. sbbnye mekap sendiri ngan dimekap org, lain hasilnya.. tp kan, kalau ikutkan rasionalnya aku ni, xkan la aku nak mekap cam aku mekap kat kenduri dila tu bila biasa2 ni kan? xkan nak kluar pegi makan pun nak mekap camtu kan? mekap saja pun dah mengambil masa sejam dan mungkin lebih, abih tu cane? nak ke syg aku tu tunggu lama2 camtu?? tp xpe.. syg punya psl, akan ku turuti permintaan mu itu... heheheheheh...

boss aku je komen lg best, dia kata, 'lepas ni hang kene mai keje pakai baju cam makcik2 pastu x leh mekap.. sat g laki hang jeles susah..' huhuhuhuhuhuhu.... best nye komen boss aku tu... tp ada benarnya jugak kan, rules n regulation dlm berubahtangga pun ada mengatakan bahawa isteri seharusnya mekap cantik2 dan berpakaian cantik2 hanya utk suami... x boleh untuk org lain... tp masa kenduri dila tu, aku xde niat pun nak tunjukkan kechantikkan aku tu kat org lain...cuma nak memperindahkan penampilan aku je.... xpe la syg... maafkanlah diriku ini kerana telah membuatkan syg jeles... nanti diriku ini tidak akan mengulangi nya lagi... hehheheheh....

Apa Kata Hati?~ CEMBURU TANDANYA SAYANG.....

3 comments:

ceklala said...

huhuhuhu.. itu ker kesah nyerr!! hehehhe...

Jumie Samsudin said...

Tak tau la nak sedih ke nak happy......happy sebab berjaya mencantikkan kawan baik ku. At the same time takut dan sedih sebab depa gaduh sebab Kak Zura jadi lawa...Apalah abang ADD ni!!

Ju-Dzahir_Amanda said...

jumie, kami x salahkan ang langsung la.... malah kami berterima kasih lg sbb ampa sudi cantikkan kami yg dah sedia cantik nih... hahhahahahahah.... ala.. semua tu gaduh2 manja ja... majuk2 manja ja... ada la peluang kami nak tambah barang mekap lg... huhuhuhuhuhu