Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 14, 2008

I'm 30 Today!!!!!

14 Ogos 2008... Ulangtahun kelahiran aku yg ke 30!! hmmm... sesekali kedengaran mcm ngeri je angka 2 dah bertukar ke angka 3.... tapi tepat jam 12.00 tghmalam semlm, pertama-tama sekali aku mengucapkan syukur ke hadrat Ilahi kerana aku telah diberi peluang untuk hidup di dunia ni selama 30 tahun!!! lama tu.... Alhamdulillah... aku masih bernafas dan masih lagi berpeluang untuk menikmati keindahan alam ciptaan Tuhan ini... syukur sgt2... Aku doakan agar umurku dipanjangkan, jodohku dipanjangkan dan dipelihara kerukunannya, dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah, dijauhi hasad dengki dan bukakanlah hati aku untuk lebih mendekati Yang Maha Esa... Amin Ya Robbalalaminnn...

Seketika kemudian, syg aku masuk bilik dan dia peluk aku sambil wish 'happy birthday syg.. semoga kita akan kekal bahagia selamanya'... hmmm... aku rasa sgt bahagia tatkala bibirnya singgah di dahi aku... cukup lah sekadar ucapan birthday dari insan yang paling aku syg dan hadiah kucupan darinya... aku x mintak lebih dari tu (tp kalau nak bagi aku ok jerr.. huhuuhuhu) Alhamdulillah... buat kesekian kalinya, aku mengucapkan syukur lagi atas nikmat yg Tuhan berikan...

Hadiah birthday yang pertama ialah dari mak, bapak, kak anis, abg mir, acik, kak tonah ngan nabil... ianya merupakan sepasang kain yang sgt cantik beserta sekeping kad yg sgt sweet yang telah ditandatangani oleh semua2 org..... tp malangnya aku dah tertinggal kain tu di kpg dan mak aku pun dah soh tailor jahitkan... x sempat aku nak snap gambo.... thanks semua-semua... dan hadiah kedua pula oleh seorang sahabat lama yang semakin hari semakin cute... dan hadiah yang diberikan pun sgt sweettt dan cute... thanks Jiela....

Ha... lupa... org kedua yang wish happy besday kat aku tepat jam 12.00 thgmlm semlm ialah Cik Jumie @ Cik Zumie.... huhuhuhu... thanks dear.. luv u..... mmuuaahhh...

Di kesempatan ini juga aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada:
Dila (puan pengantin baru), Faezah, Kak Zie, Suzana, Rusdi, Fazli, Danesh (yg dah wish semlm... ), Abg Amzah, Kak Ally, Puan Ila @ Lala, Zamzurena dan Ina Peace... Oopps x lupa juga wat Mamu Chubby yang menyampaikan ucapan besday utk aku dgn ayat yg sgt skema... Terima kasih atas ucapan korang semua... Aku amat hargai ingatan korang semua... Thanks a lot... (setakat saat aku menulis blog ni senarai yg wish aku yg ni je la.. nanti bila ada lagi dan nama korang belum dimasukkan lagi, jgn mare...nanti aku update lg... )

Dan dikesempatan ini juga aku nak ucapkan 'HAPPY BIRTHDAY TO ME'... (kalau aku x hargai diri aku, sape lagi kan...) ALHAMDULILLAH....

P/s: Tambahan, million thanks to Tinie, Yewen, Aireen dan once again Danesh.... so sweet ur sms... until 6 pm.. also a million thanks to Ezza, Dr. Sal (my boss), Dr. Reev, Kak Zah, Nadia, Ina, Dr. Affandy, Yunus, Kak Su and Abg Aziz atas ingatan mengucapkan Happy Besday to me!! Thank you soooo much...


Apa Kata Hati?~ ALHAMDULILLAH... dah 30 pun umo aku... bak kata boss aku 'welcome to the group of makcik-makcik'... huhuhuhuhu... tp makcik yg vogue lg nih....

No comments: