Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 1, 2008

Harapan Bahagia

Tadi, ada sorang member, dia saja2 la tanya aku nak x tilik psl anak..... tp dia kata la, jgn percaya.. sekadar suka2... dulu dia pernah buat kat mak dia, menjadi dan menepati tilikan... mungkin sekadar kebetulan kan... so, aku pun cuba la... bahannye cuma lah seutas rantai.. dia kata kalau rantai tu berpusing bulat2 aku akan dpt anak perempuan... kalau pusing panjang2 tu anak lelaki... so, dengan disertai selawat ke atas Nabi, dia pun memulakan tilikan... yg pertama, rantai aku berpusing bulat2... anak perempuan.... yg kedua, x bergerak... bermakna aku akan ada sorang je anak..... anak perempuan.... sekali lg member aku tu mengingatkan aku yg itu hanya lah tilikan suka2... jgn terlalu percaya.. syirik jdnye nanti... aku pun tahu... tp dengan secara otomatik nye, aku dah rasa mcm sgt gumbira... sgt2 gumbira... sbb at least ada jugak harapan aku nak ada anak... walaupun sorang, jd la.... aku asyik tersenyum2 aje smpi la aku dok tulis ni pun dok tersenyum2 lg.... Kalau lah betul kau ada anakku, kau hadirlah dalam hidup kami memberi sinar kebahagiaan dlm keluarga kita ye syg....

Apa Kata Hati?~ kalau lah benar, Alhamdulillah.... Ku menanti saat manis itu...

No comments: