Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 28, 2009

Hmmmm.... .

Puasa baru masuk hari yg ke 7... tp semlm waktu berbuka, aku dah xde selera nak makan... adoiii.. nape ni??? sebelum berbuka tu, mcm best je aku nengok lauk2 yg aku beli (hehhehe.. beli jer.. ) tp bila dah berbuka, separuh pinggan nasik je yg aku makan.. pastu aku dah xde selera nak abihkan makanan tu... Malam ni pulak, x tau la cane...

Tp mcm teringin nak makan cucur udang je....!!! buat sendiri la best... sempat lagi nih kalau nak buat sendiri cucur udang lepas balik keje... best nyerrr.... kira jadik la nih... hehehheh... tu pun kalau mood ni kekal smpi waktu balik nanti... hehehhe


Apa Kata Hati?~ cucur udang... cucur udang... yummy yummy

No comments: