Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 17, 2009

Biskut kering cicah ayaq melo....

Sedap kan kalau ptg2 pekena biskut kering cicah ayaq melo.... tp yg aku nak cite ni bukan psl makan biskut kering tu... tp hp aku yg telah dijadikan biskut kering.... adoooiiii....

kesahnye hari sabtu tu... aku letak phone kat atas sofa nye arm rest tu.. slalu pun aku letak atas tu.. dan kebetulan pulak, aku letak air milo suam satu mug atas lantai betul2 bawah arm rest sofa tu... tgh dok syok tgk tv, aku tgk si nini (koceng aku yg cumel tu..) naik tido atas sofa tu.. dia wat hp tu mcm bantal dia pulak.. aku pun biar je la..

x smpi 5 minit dia naik tido tu, tetiba aku dgr bunyi plup!! rupa2nya si nini dah tolak hp tu kasik jatuh dan terus masuk dlm air melo tu... aku terus terjerit dan dgn sepantas kilat menyelamatkan hp tu... aku bukak semua isi perut dan kulit hp tu dan aku lap... sambil mulut aku dok marah si koceng tu.. (mcm la dia paham kan...)

pas aku lap2 semua, aku try on... x boleh.... alahaiiii.... tensionnye aku... dgn rasa sakit hati dan takut kene marah, aku turun bawah dan call syg aku bgtau kesah yg berlaku nih... sib baik dia x marah.. dan dia kata sib baik gak dia tukar hp buruk dia (nokia yg ada lampu suluh tu...) dgn hp aku.. sbb hp aku ada byk lagu feveret dia... kalau kata hp aku yg jatuh td, mau nangis aku.. kluar air mata melo... hahahahhaha....

keesokkan harinye, tgh aku kemas2 umah, aku amik la hp yg xleh pakai lg tu nak simpan jer.. tp ntah cane, aku terasa mcm nak try on pulak... tgk2 ok... yehuuuuu... buruk bukan sebarang buruk nih... masih bernyawa rupanya... tp bila syg aku call, dia x dgr suara aku... ada masalah lg rupanya... mlm tu pulak, syg aku balik dr keje, dia try call lg, dan..... dah boleh dgrrrrr..... alhamdulillah.... x rugi la duit aku nak kene beli hp lain pulak... dan aku telah berazam xnak panggil hp ni 'hp buruk' lg.... hehhehehhe....

Apa Kata Hati?~ baik dier kan... berjuang lg untuk berkhidmat... hehehehhe

No comments: