Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 27, 2009

Cerita Itu

Malam td, dlm hujan renyai2.. aku ngan syg aku x dpt tido.. x tau la nape terasa mcm berbahang je dlm bilik.. mata pun mcm maleh je nak tido.. last skali, kami amik keputusan nak kluar round2 the island.. aku yg drive.. di pertengahan jalan, masa tu kat traffic lite 3 lane, tiba2 seorg penumpang sebuah kereta wira aeroback kluar dan menghampiri kereta kami sebelah syg aku.

Beliau terus bertanya
"nampak x kete plat no PE* **** yg lalu td?"

syg aku pun jawab
"a'aa.. nampak.. dia pegi terus jer.."

Lelaki tadi menyambung
"ahhh... sah.. itu la kereta sy.. ada org larikan kete sy.. thanks abg"

Lelaki tersebut kembali ke keretanya.

Keadaan sekeliling masa itu suram2 hanya diterangi lampu kenderaan lain dan juga lampu isyarat.
Aku dan syg aku terpinga2 dgn kejadian tersebut. Mcm2 persoalan yg bermain di fikiran kami. Aku amati rupa pemandu perempuan yg memandu kereta lelaki tersebut.. Seketika terlintas di fikiran aku "mcm aku kenal aje perempuan tu.. tp siapa ye??"

Wajah lelaki tersebut juga tak dpt aku lihat kerana beliau terlalu hampir dgn kereta aku dan berdiri tegak semasa bertanyakan soalan kepada syg aku. Tp dari susuk tubuh lelaki tersebut, semacam aku kenali..

Lampu isyarat bertukar hijau. Aku memecut utk seiring dgn kereta lelaki tadi. Aku nak jugak tgk rupa paras pasangan dlm kereta tersebut. Setelah berada betul2 di sebelah kereta mereka, aku pun menoleh.. SEKALI!!!

"Woi Cek Lala... hg dok buat apa kat sini?? pasai pa ngan keta ampa??"
Cek Lala pun menjawab
"Ntah la kat En. Azrol nih, dia dok terperasan yg kete dia org larikan, tp dia x sedar yg kami dok dlm kete dia la ni.. dia demam panas la weh..."
Maka terburai la tawa terbahak2 antara kami berdua... yang menjadi tanda tanya, kenapa syg aku dan syg Cek Lala x ketawa pun?? langsung tiada reaksi dari mereka berdua..

RUPA2NYA AKU BERMIMPI... AKU GELAK DLM MIMPI... HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA


Apa Kata Hati?~ Cek Lala.. jgn mare ekk.. dan jgn suspen jugak.. heheheh

2 comments:

ceklala said...

DEWA SEGALA HAMPEHHHHH!!!
KEJIIIIKK TAWWW!!
BIKIN MAK SASPEN DOWHH!!!

Ape kes aku ngan laki aku masuk dlm mimpi hg mak datin oiii!!!

Ju-Dzahir_Amanda said...

tu yg aku kompius tu... nyibuk jerrr.. siap dok tanya mamai2 lg laki hg dlm mimpi aku... hahahahahhaha