Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 14, 2009

Birthday Surprise!!!

Ramai yang bertanya apa hadiah yg syg aku kasik... so, aku nak jawab la disini, beliau telah memberikan satu kejutan utk diri aku.. tp kejutan tu diberikan awal 2 jam... tp aku x kisah... asalkan beliau ingat akan besday aku dah cukup...

beliau membawa dan membelanja aku makan malam kat sesuatu tempat.. lepas tu beliau membawa aku jenjalan meronda2 makan angin penang setelah penat makan angin sesat kat Putrajaya... (hahahhahahha - story sesat ni nanti aku cite k...) lepas tu beliau telah membawa aku ke satu tempat di tepian pantai, yg jauh dari hiruk pikuk org ramai, berlatar belakangkan jambatan pulau pinang dan bertemankan cahaya bulan.. di situ, kami bercerita tentang cinta dan kehidupan.. saat itu akan ku kenang selamanya... aku rasa sgt bahagia saat tu... bagi aku itu adalah hadiah yg paling berharga utk aku..

Selepas bercinta lebih kurang 1 jam, dia pun ajak balik umah.. syg aku ajak bercinta kat rumah pulak... hahahahhahah... tepat jam 12 tgh malam, dlm samar2 cahaya tv dan dgn mata yg separuh tertutup, aku dihadiahi ciuman dan ucapan 'Selamat Hari Jadi Syg' oleh suamiku tercinta..... alangkah indahnya saat itu.... apakah hadiah material yg aku terima??? syyyyy... rahsia.... bg aku saat terindah tu adalah hadiah yg x ternilai utk aku...


Apa Kata Hati?~ muahhhh syg... i luv u so much!!!

No comments: