Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 4, 2009

Oohhhh... Aarrggghhhh... Huh!!

Sesuatu yang buruk telah berlaku kat aku isnin ari tu... 2 hari aku blur, tension, down to earth dan segala2nya disebabkan perkara ini... tapi.. hari ni, aku telah kembali bersemangat untuk menempuh dan bertarung demi masa depan aku sendiri... xkan ku biarkan diri aku dipermainkan dan dipergunakan.. cukup lah selama 9 tahun ni aku tertipu..... Biar undang-undang negara kita yg menentukan nasib kau dan aku.... huh!!!


Apa Kata Hati?~ tertanya2??? nanti aku cite lanjut k... hari ni nak p buat police report dulu....

2 comments:

Synergy said...

Sian, sabarla....dah la lani hang asyik sibuk memanjang, kalau dulu boleh juga keja sambil lukis otramen, p shopping dan p spa....dan sentiasa menjamu selera tak kira masa....mungkin ada hikmah nak bagi hang kurus.

Berdoalah kerana org yg teraniya itu makbul doanya. Amin.

Ju-Dzahir_Amanda said...

Thanks Dr....

Kurus?? naik lg ada la... bila makan jd x menentu badan pun naik.. ya la.. pagi ngan tghari kadang2 x sempat makan.. balik mlm baru makan.. pastu letih, terus kaboommm tido... mana badan x naik... adoiii...