Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 24, 2009

Apakah????

Mcm berat je bunyi entry aku kali nih... tp idok le sarat sgt pun... cumanya, baru sat2 nih aku dpt satu call yg mula nombornye 095676***... cara percakapan tu bunyik cam cha ya nun alip... pastu siap tanya aku ni kakitangan kerajaan ke? pastu tanya lagik, aku nih berminat nak wat personal loan x? aku terus terasa mcm, ape nih?? pastu aku pun tanya la mana dpt nombor phone aku nih, dia kata dari Celcom.. (ye ke? kata hatiku...).. pastu dia tanya lg aku ada pernah buat personal loan ke x... bape ribu.. dah cukup % ke belum... pastu aku dah mula rasa cuak sgt, aku pun tanya dia soklan cepu mas lagik.. 'perlu ke sy nak bgtau awk???'.. pastu dia jawab 'hmmm... tak... xpe la puan, terima kasih..'

Ape ampa semua rasa motif dia wat panggilan rentung ni kat aku??

Apa Kata Hati?~ What the hell???

3 comments:

CS @ Mama AA's said...

klu keje gomen slalu la diorg cibuk ofer tu ini...

klu sya slalu dpt call ofer tdo hotel ekeke....

Pujangga Asmara said...

Baguihlah Kak.. Jangan Dilayan Semua Tu.. Mana Taw Kot Diorang Nak Selidik Kita Ke Kan..



Pujangga Asmara

Ju-Dzahir_Amanda said...

Syareena: kalau hotel tu dah slalu.. tp bila p ja sat g depa dok promote soh amik pakej tu la.. ni la... tu yg malas... tp ni la first time dok offer personal loan pastu dok tanya abih semua2 tu...

PA: betul kan yang... mesti ada udang disebalik mee tu kan... zaman skg ni bukan bleh pecaya semua2 nih....