Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 17, 2009

OIAM Musim ke-3

One In A Million dah masuk musim ke-3.... tetiba di episod ke3 jugak aku tertgk dan aku suka dgn beberapa suara peserta kali nih... dan pada pendapat peribadi aku, kualiti suara peserta OIAM + Malaysian Idol jauh lebih baik dari kualiti suara peserta AF!! (tp x semua la ye... ada jugak suara AF yg bagus... ada.. tp x ramai..) jgn marah ye bagi peminat fanatik AF.. ni pendapat peribadi aku sebagai salah seorang penonton AF jugak...










Dan beliau inilah peserta favourite aku... AWEERA... peserta dari Kangar, Perlis... cayalah owg Perlis.... jarang ada peserta dari Perlis masuk dlm realiti tv nih.. beliau nih baru berumur 18 tahun tp suara beliau, amat menawan kalbu aku.. beliau tidak mempunyai masalah utk menyanyikan lagu2 yg bernada tinggi.. dan yg paling aku suka psl aweera nih ialah, bila dia nyanyi, muka dia sgt la relax.. walaupun tgh nyanyi part yg key nye tinggi... bravo... bravo.... teruskan perjuangan anda wahai aweera... oopps... satu lg, penyanyi idola beliau ialah Awie & Amy Search.... aku suka... aku suka... (faktor tambahan ialah, beliau ini sgt cute.. & hensem... hehehehhehe)

Peserta lain yg x kurang hebatnya suara mereka ialah Simon & Rizu (beliau ni cute)... mereka2 ini mempunyai keunikan suara yg tersendiri... tp bagi aku, peserta perempuan dan peserta2 lain pun best jugak... walaupun suara mereka biasa2 aje... tp tetap best sbb kreativiti mereka menggubah semula melody lagu2 yg akan disampaikan tu x over sgt dan x merosakkan melody asal lagu tersebut....

Apa-apa pun, semoga berjaya aku ucapkan pada dorang semua.... Go Aweera, Simon & Rizu Go... hehehhehehehhe


Apa Kata Hati?~ Aku tgk dan sokong je... tp x pernah sms... heheehhehehehehhe

4 comments:

Unknown said...

hehehhe same la..
sokong..
tp tak penah sms..

kehkeh

Ju-Dzahir_Amanda said...

kan dazz... kite kasik sokongan moral je kan...

tipahvogue said...

cam sependapat jek kita punya entry kan?? wakakakaka

Ju-Dzahir_Amanda said...

tu la kan tipah... hehehheheheh