Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 27, 2009

Ice Lemon Tea....

Bagi penggemar Teh O Ais Limau nih, korang tau x satu resipi teh o ais limau yg sedap??? aku pun baru tau dan baru try.... ni pun mak aku yg cite dan dia soh aku cuba... bila aku cuba, sedappp nyerrrr.... tp kalau korang dah tau resipi ni, abaikan aje keterujaan aku nak share resipi ni ngan korang yek....

resipi nye ialah, limau yg kita biasa2 guna or kat kedai biasa guna tu digantikan dgn lemon... perahkan jus lemon dlm teh o kita... rasanya berkali2 ganda sedap dr kita guna limau nipis or limau kasturi.... bagi yg blum pernah cuba, balik nanti cuba la... sedapppppp sungguh.... sgt melegakan tekak....


Apa Kata Hati?~ sruppp sruppp... sedappp nyer.... terasa2 di tekak ni....

No comments: