Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 28, 2009

Tengok... Tengok.... Tengok Wayang jadi wayang..




Kesahnye, hari Jumaat (semlm), aku telah dilanda ketensionan akibat keje yg tersgt la byk nye... makanya, aku decide nak pegi tgk cite nih.... dah lama aku dok ajak syg aku pegi tgk, tp akibat kebizian beliau dan skg ni pulak kebizian aku, makanya x dpt p tgk lg...

Tp semlm, during lunch hour, aku nekad nak pegi tgk filem ni yg aku rasakan dapat menghiburkan hati aku.. aku check showtime dlm internet, tgk2 ada show kul 12.10 ngan kul 1 lebih... setelah mendpt keizinan oleh syg aku, makanya aku bersiap2 nak pegi.. memula aku cadang nak pegi sorang jer.. tp bila memikirkan apa pulak kata 'geng pengembaraan' aku kat opis tuh, makanya aku mengajak mereka bersama.. jadinya, kami berempat la nak pegi..

Aku baru melangkah masuk kereta, tetiba aku mendpt satu panggilan dari seseorang yg memerlukan khidmat aku di saat2 akhir.. makanya, aku melangkah semula ke dlm opis.. selesai tugasan aku, terus aku masuk kete dan mengambil ketiga2 geng lagi dan terus menuju ke QB Mall.. kelam kabut jalan ke panggung.. dok agak bley tgk show kul 1 lebih tu la memandangkan yg kul 12.10 tu dah terlepas.. TAPI... alangkah keciwanya, show utk hari tu yg paling awal cuma kul 2 pm.... adoyaiiii.... mana sempat... jadinya, kami mengambik keputusan utk makan aiskrim sundae cornetto dulu sambil2 relax2 kat situ...

Abih je makan aiskrim, terus masuk Jusco... round2 dan terbeli satu sluar pendek ngan satu t-shirt... hehehehhehehh.... xpe la... walaupun keciwa x dpt tgk upin ngan ipin, tp jenjalan kat dlm jusco sambil sembang2 gelak2 pun dah dpt kurangkan tension aku...

Apa Kata Hati?~ Keciwa... tp tetap sevonok...

2 comments:

ceklala said...

lorrr... igt kan jadi lah p tgk wayang.. sib baek aku tak polooo.. hehhehe...
Wehh!! ade cer menarik nih!!
jom jom gosip!
hahahhahha!

Ju-Dzahir_Amanda said...

ahaksss... hg ni, gosip memanjang... x baik tau... sat aku buzz ym hg... hahahhahahahhahahah.... ahli gosip ym, mana leh tinggal kan???