Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 4, 2009

Sygku Xciden!!!

Tgh aku sibuk nak siapkan keje aku tetiba aku dpt call dari syg aku.. dia kata dia baru balik dr klinik.. aku x sangka pun dia pesakitnya, slalunye dia bawak pekerja dia pegi klinik.. aku pun tanya la sape pulak yg sakit? then, dia ckp dia xciden sikit td... aku terus berdebar2... terkejut... xciden?? dia kata sikit jer... x berdarah pun.. cuma calar2 ngan bengkak je... aku pun bertalu2 la soklan... kat mana? ngan apa? kul bape? bla bla bla....

Dia kata pagi ni la.. dia terhimpit antara dua lori.. sbb salah satu lori tuh pekerja nepal tu x tarik handbrake dia elok2.. makanya semasa syg aku tgh berdiri kat lori dpn lori yg x tarik handbrake elok tu, tetiba lori tu menggelungsur dari tmpt nye dan menghimpit syg aku.. makanya dia terhimpit antara dua lori.. then, dorang bawak dia g klinik, doktor kata belakang dia bengkak.. Syg aku kata dia rasa sakit kat tulang belakang ngan tulang selangka dia... adooiiiii.... mintak2 xde kecederaan dalaman yg berlaku... takut pulak aku rasakan saat nih... konsentrasi nak wat keje pun terganggu dah... tp aku amat2 berharap dan berdoa agar tiada sebarang perkara buruk yg berlaku.....


Apa Kata Hati?~ Ya Allah.. Kau lindungilah suamiku... Aminnnnn....

2 comments:

Elaiza said...

Insya allah zura, he'll be fine.

x worry too much k!

take care..

moga ur hubby cepat sembuh.

p/s: kalau tak baik gak..better p hospital for further check up..sebab inner selalu tak nampak kan.

ela

Ju-Dzahir_Amanda said...

Thanks Ela.... aku harap xdak apa2 la yg x diingini berlaku....

mlm ni kalau dia gaduh dok sakit, esok nanti aku bawak dia p x-ray jer...