Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 2, 2009

Feri..

Last week, setelah bertahun rasanya aku x menaiki feri, makanya tergerak hati nak naik feri... aku ajak syg aku naik feri... dia pun okey since kete dia telah dinaiktarafkan..(ditinggikan skett dari kebiasaannya dan rendah sikit dari kete standard) makanya, lepas la nak masuk ke feri tuh... aku pun syok la... dan bertambah2 syok sbb aku dok idam nak naik kat bahagian atas ngan kete dan telah dimakbulkan.... dok dpn sekali pulak tu... tgk syok nak turun dari kete dan bersantai2 di tepian feri tu, tetiba aku telah kecewa kerana, turun la segerombolan manusia dari 3 bijik kete rasanya, yg aku x tau mai dari mana terus penuh berasak dpn skali dan dpn kete aku la...

hancur musnah harapan aku nak bertenggek tepi feri tuh... mereka semua satu family rasanya dan pakat2 dok amik gambar dan riuh mcm nak kenduri.... adoiiii... yg lelaki nye rambut semua ala2 penyanyi taiwan dan ala2 sonic the hedgehock dah.... yg pompuan pulak x tau la ala2 apa... yg paling best aku tgk ada satu couple nih, sgt sehati sejiwa kunun nye dan kedua2 nya berambut BIRU... ya... BIRU.... hehehehhehe... dan yg boleh aku gambarkan ialah "adoiii... bukit nye depa dua nih..."... sbbnye, x kene gaya langsung, tu sbb jadi nampak baru kluar dari bukit je gayanya... tgk la gambar2 nih.. tp x nampak sgt warna rambut depa dua tu dlm gambar nih... sbb pencahayaan kurang memuaskan....

Apa Kata Hati?~ rambut raya kot... hehehheheh... bermacam2 ragam....

No comments: