Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 2, 2009

Ku Bersembunyi....

Kalau korang perasan, lately nih, entry aku sumer xde gambo aku kan?? pasan x?? ini adalah kerana, muka aku tidak boleh dipamerkan utk sementara waktu kerana masih dalam 'quarantine'... hehehehhe...

semua nih gara2 kegatalan aku menukar krim muka... aku tgk muka akak yg jaga spa tu mcm licin berseri makanya aku terus membeli krim sebagaimana beliau guna.... pada mulanya, ok jer... tapi bila masuk sebulan aku gunakan krim tuh, mula naik jerawat2 halus kat muka aku, terutama kat dagu... banyak pulak tu... adoiii... aku dah mula runsing, ditambah2 pulak syg aku dok bebel je kat aku sbb aku p gatal tukar krim... kulit aku ni dah la jenis yg sgt sensitif.. tp tu la, nape la aku x terpk pulak masa aku beli tu...

oleh kerana dah x tahan dah tgk muka aku yg teruk tuh, makanya, aku menukar balik ke krim muka yg aku guna dulu... dan skg nih, tgh dlm proses pemulihan, makanya aku masih dlm persembunyian lagik... nanti dah ok baru aku tempek2 gambo aku kat sini yek....


Apa Kata Hati?~ miss me okey... (ada ke yg nak rindu??.. ) huhuhuhuhu....

No comments: