Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 5, 2010

HARI NI ADALAH HARI YG TERUK BAGIKU... HMMM.... 





bila aku cerita apa yang jadi hari ni kat syg aku, dia kata "biasalah... kerja... mcm tu la.. mesti ada buat silap.. mana ada org bekerja x buat silap langsung.. org lain memang suka amik kesempatan bila kita buat silap. apa yg betul selama ni semua hilang dimata, yg silap sekali dua ni yg nampak sgt.. so, kalau syg berani mengaku kesalahan dan mintak maaf, tindakan syg betul.. relax lah.."

tp sehingga ke saat ini, aku masih belum dpt memujuk hati dan perasaan ni lg.. perasaan aku bercampur baur.... 

Tuhan, tolonglah lenyapkan perasaan ini segera... sgt terdera perasaan ni... dgn keadaan ini, aku telah menanam azam baru.. tp azam tu aku x nak tulis di sini, akan aku laksanakan aje nanti... BELAJAR DARI KESILAPAN!!!! 






 Apa Kata Hati?~ dua tiga hari ni aku teringinnnnn sgt nak makan pekasam (ni semua gara2 tgk kiah pekasam la ni) lgpun memang aku ngan syg aku sgt suka makan pekasam.. hari ni dpt lah pekasam tu.. dah siap goreng,  dah siap buat pajeri terung lg.. tp xde selera pulak nak makan... hmmmm.... (cerita psl pekasam ni tunggu next entry k... )

No comments: