Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 12, 2009

Popia Basah Punya Criter...

Ptg semlm nih, terasa2 sgt nak makan popia basah... lepas keje, syg aku dtg amik, terus aku suarakan niat aku nak pegi pasar malam... dia pun ok je... (ok pulak, slalu malas je nak pegi.. maybe pasar mlm yg aku ajak pegi ni org x ramai sgt kot...)

Berjalan la kami berdua kat pasar malam tu dah nak smpi ujung baru terjumpa popia nih.. aku pun beli la satu set ada 4 bijik... pastu syg aku pulak dia nak koteow goreng...


Smpi je umah terus je makan.. tp........ sosnye amatlah pedassssss..... sgt2.... smpi mengalirkan air mata la aku nak menghabiskan sebijik popia tu... pastu try skett koteow goreng tu, nampak sedappp tp rasanya.... hmmmmmm..... sesuap je kot aku makan... xde rasa ok.... sib baik la sate yg aku beli tu boleh tahan jugak rasa kuahnya walaupun syg aku kata "ni bukan sate daging ni... ni daging panggang jer"... hehehehheheheh.... pastu x sempat nak makan yg lain lg, terus aku membuat pecutan 100 meter ke toilet... sakit perut..... dari mula tido semlm terbangun pagi ni, ntah brapa kali ntah aku berulang alik ke toilet... letih k...

bukan la aku nak memperlecehkan peniaga dan jugak makanan di pasar malam nih.. tp, dah nama meniaga makanan tu, buat la elok2... tahulah makanan kat pasar malam tu boleh dikatakan murah2 jugak.. jgn la buat sekadar melepas batuk di tangga... apa la salahnya kalau kata ko nak meniaga koteow goreng, buat la bagi betul2 ada rasa... jgn la sekadar bagi sekadar NAMPAK je mcm koteow goreng... frust suami i tau...




Apa Kata Hati?~ perut aku yg sensitif atau makanan tu yg .............

No comments: