Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 26, 2009

Kesudahan Baju itu....

Iyer... kesudahan nasib si baju itu adalah di tangan org lain... hahahhaha... setelah berhari2 aku memujuk hati utk pakai jugak baju yg aku dah kecewa tgk hasilnyer tu, finally, aku x dpt jugak nak menerima kehadirannya.. dan member aku telah sgt berkenan dgn baru itu dan beliau mengoffer dirinye untuk memiliki si baju itu.. makanya, dgn senang hati, aku pun menyerahkan kepada pemilik baru.. semoga kau bahagia dengan pemilik baru wahai baju....



Apa Kata Hati?~ ayat feeling sedih la pulokkk.... tp xpe.. akan ku carik kain material yg sama jugak, tp corak lain dan akan ku hantar ke toilor ku jugak walaupun mahal.. tp kompom beliau leh wat mcm yg aku nak... no more tailor KAMDAR...

No comments: